.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲ باند توزیع مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
رئیس کل دادگستری مازندران ازانهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر درمازندران وکشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر دست ساز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دراداره کل اطلاعات خبرداد.

به گزارش شمال نیوز،  حجت الاسلام محمدصادق اکبری گفت: باتلاس سربازان گمنام امام زمان و ورود دستگاه قضایی استان بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر دست ساز کشف و ۴ نفر نیز دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با دستگاه‌های امنیتی و قضائی، اعتیاد را زمینه ساز بسیاری از جرایم دیگر عنوان کرد و گفت: مواد مخدر را می‌توان جزو اولویت دار ترین آسیب‌های اجتماعی به حساب آورد که در این خصوص لازم است دستگاه‌های فرهنگی نسبت به آسیب‌های جبران ناپذیر آن روشنگری کنند.

عالی‌ترین مقام قضائی استان افزود: سیاست‌های مقابله با موادمخدر گرچه سیاست‌های مؤثری است، ولی بی شک در امر مقابله با اعتیاد کافی نخواهند بود و بر اساس پژوهش‌های انجام شده بهترین راه حل در کنترل و مقابله با اعتیاد، پیشگیری و ارائه آموزش‌های مثمر ثمر به عموم افراد جامعه علی‌الخصوص نوجوانان و جوانان است.

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: هدف دستگاه قضایی استان ونیروهای انتظامی وامنیتی، پاکسازی معابر و خانه‌های آلوده به مواد مخدر و ایجاد جامعه امن برای رشد و بالندگی جوانان است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.543 seconds.